Denemarken here I am!! - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu Denemarken here I am!! - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu

Denemarken here I am!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Augustus 2015 | Denemarken, Roskilde

Hoi,

Inmiddels woon ik al vier dagen in het mooie Denemarken. Het zonnetje heeft tot nu toe nog heerlijk geschenen en de Denen weten niet wat hun overkomt! Na een hele voorspoedige reis ben ik veilig aangekomen in mijn kamer in Trekroner, Roskilde. Mijn kamer is op 10 meter afstand van de school, luxe!! Het is een hele mooie kamer met eigen keuken en badkamer. Ben helemaal tevreden!!
Nienke is dinsdag aangekomen en samen gaan we telkens op stap. Gisteren zijn we in Kopenhagen de toerist uit gaan hangen. We hebben een hele toeristische route uitgestippeld en hebben veel mooie gebouwen, fonteinen, kerken en natuurlijk de kleine zeemeermin gezien 
Vandaag heb ik me geregisteerd in Denemarken, dus ik ben nu officieel inwoner van Denemarken! Haha, don’t worry, ik voel me gevoel nog helemaal Nederlands! Bij mij op de gang wonen nog meer Nederlanders en inmiddels hebben we elkaar al een paar ontmoet. Een leuke groep bij mekaar!

Groetjes uit het zonnige Denemarken,
Sanne

• 15 Augustus 2015 - 12:02

Rob:

Veel succes en plezier de komende 5 maanden!

• 15 Augustus 2015 - 12:45

Leonie:

Heey Sanne!
    Heel veel plezier en ik ben erg benieuwd naar je verhalen! Geniet er van!!!

• 15 Augustus 2015 - 19:02

Annette Van Der Werf:

Hoi Sanne! Veel plezier en succes met de studie! Ik ga je verhalen volgen! Groetjes uit Kampen.

• 15 Augustus 2015 - 21:04

Laura:

Leuk Sann! Geniet ervan! Groetjes uit het regenachtige Gent

• 16 Augustus 2015 - 11:35

Anne:

Maak er een mooie en leerzame tijd van. Veel succes en plezier