Denemarken here I am!! - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu Denemarken here I am!! - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu

Denemarken here I am!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Augustus 2015 | Denemarken, Roskilde

Hoi,

Inmiddels woon ik al vier dagen in het mooie Denemarken. Het zonnetje heeft tot nu toe nog heerlijk geschenen en de Denen weten niet wat hun overkomt! Na een hele voorspoedige reis ben ik veilig aangekomen in mijn kamer in Trekroner, Roskilde. Mijn kamer is op 10 meter afstand van de school, luxe!! Het is een hele mooie kamer met eigen keuken en badkamer. Ben helemaal tevreden!!
Nienke is dinsdag aangekomen en samen gaan we telkens op stap. Gisteren zijn we in Kopenhagen de toerist uit gaan hangen. We hebben een hele toeristische route uitgestippeld en hebben veel mooie gebouwen, fonteinen, kerken en natuurlijk de kleine zeemeermin gezien 
Vandaag heb ik me geregisteerd in Denemarken, dus ik ben nu officieel inwoner van Denemarken! Haha, don’t worry, ik voel me gevoel nog helemaal Nederlands! Bij mij op de gang wonen nog meer Nederlanders en inmiddels hebben we elkaar al een paar ontmoet. Een leuke groep bij mekaar!

Groetjes uit het zonnige Denemarken,
Sanne

  • 15 Augustus 2015 - 12:02

    Rob:

    Veel succes en plezier de komende 5 maanden!

  • 15 Augustus 2015 - 12:45

    Leonie:

    Heey Sanne!
    Heel veel plezier en ik ben erg benieuwd naar je verhalen! Geniet er van!!!

  • 15 Augustus 2015 - 19:02

    Annette Van Der Werf:

    Hoi Sanne! Veel plezier en succes met de studie! Ik ga je verhalen volgen! Groetjes uit Kampen.

  • 15 Augustus 2015 - 21:04

    Laura:

    Leuk Sann! Geniet ervan! Groetjes uit het regenachtige Gent

  • 16 Augustus 2015 - 11:35

    Anne:

    Maak er een mooie en leerzame tijd van. Veel succes en plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Roskilde

Denemarken

Minor Children at Risk - University of Sjaeland Roskilde

Recente Reisverslagen:

19 December 2015

Vi ses Danmark

31 Oktober 2015

Over de helft.

14 September 2015

Mijn impressie na 35 dagen Denemarken

04 September 2015

Het normale leven

22 Augustus 2015

School!!
Sanne

Actief sinds 03 Aug. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 5293

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 13 Februari 2018

Nieuw-Zeeland

10 Augustus 2015 - 23 December 2015

Denemarken

Landen bezocht: