Mijn impressie na 35 dagen Denemarken - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu Mijn impressie na 35 dagen Denemarken - Reisverslag uit Roskilde, Denemarken van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu

Mijn impressie na 35 dagen Denemarken

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 September 2015 | Denemarken, Roskilde

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn blog. Leuk vind ik het om te weten dat jullie deze met plezier lezen en dat ik jullie op deze manier een klein beetje op de hoogte kan houden van mijn leventje hier.

Mijn kamer begint steeds meer een beetje als thuis aan te voelen. Ik probeer het een beetje te versieren enz. Wel heb ik nog een witte muur, misschien kunnen jullie helpen mee versieren door kaartjes te versturen?? :) Hihi, ik houd van post ontvangen!

Sanne Oegema
Korallen
Trekroner Forskerpark 1, room 52
4000 Roskilde

Naast alle leuke dingen die ik beleef, heb ik natuurlijk ook school. Inmiddels zit ik in de een na laatste week van de module. Op dit moment zijn we bezig met een groot verslag over de module dat we volgende week graag presenteren aan de klas en de docenten. Hier worden we op beoordeeld. Ben reuze benieuwd hoe mij dit zal bevallen, want het is toch een andere toetsmethode dan ik ben gewend.

Morgen gaan we een instelling bezoeken 'Familiehusene'. Kinderen, jongeren en ook families wonen hier tijdelijk (3 à 8 maanden) De reden voor opname is omdat het thuis minder verloopt. Morgen krijgen we meer te horen. Het lijkt erop dat het een best groot terrein is.... Leuk leuk, ben benieuwd of het een beetje lijkt op mijn vorige stageplek. Verder heb ik a.s. vrijdag een etentje met de kerk. Er komen meer dan 70 mensen en de dominee is helemaal enthousiast dat er zoveel mensen komen. Hij vertelde me dat er een tafelindeling komt, dus ben benieuwd waar ik aan de tafel kom te zitten. Heb er in ieder geval al enorm veel zin in!!

Me blogjes worden steeds wat korter. Mijn wekelijkse routine begint steeds meer te wennen, waardoor ik steeds minder nieuwe dingen doe/ontdek. Jullie kunnen me gerust vragen stellen, das leuk :D

Fijne week allemaal.

Groetjes,
Sanne





  • 15 September 2015 - 06:00

    Mariska:

    Lieve Sanne,

    Weer met veel plezier je belevenissen gelezen. Veel succes met je verslag en de voorbereidingen voor de presentatie! Ben benieuwd naar je indruk van Familiehusene. We horen het wel.

    Liefs mama

  • 15 September 2015 - 07:27

    André:

    Hallo Sanne, ik vind het reuze dapper wat jij doet en wens jou veel succes. Aan die witte muur moeten we gauw wat doen!
    Groetjes uit Padova.

  • 17 September 2015 - 19:52

    Annette Van Der Werf:

    Mooi verhaal! Fijn dat alles goed gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Roskilde

Denemarken

Minor Children at Risk - University of Sjaeland Roskilde

Recente Reisverslagen:

19 December 2015

Vi ses Danmark

31 Oktober 2015

Over de helft.

14 September 2015

Mijn impressie na 35 dagen Denemarken

04 September 2015

Het normale leven

22 Augustus 2015

School!!
Sanne

Actief sinds 03 Aug. 2015
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 5306

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 13 Februari 2018

Nieuw-Zeeland

10 Augustus 2015 - 23 December 2015

Denemarken

Landen bezocht: