Kia ora! - Reisverslag uit Titirangi, Nieuw Zeeland van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu Kia ora! - Reisverslag uit Titirangi, Nieuw Zeeland van Sanne Oegema - WaarBenJij.nu

Kia ora!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Titirangi

Hoi allemaal!

Mijn eerste week in Nieuw Zeeland zit er al bijna op en mijn hoofd zit vol met super leuke indrukken van Auckland. Wat een gevarieerde stad met inwoners van alle nationaliteiten! Super hoge gebouwen in het centrum afgewisseld met de mooie natuur.

De eerste drie dagen in Auckland heb ik doorgebracht in een hotel. Hier heb ik samen met 20 andere au pair veel informatie gekregen over het land, het werk wat ons te wachten staat, ehbo-cursus en natuurlijk auto theorie. Allemaal leuke mensen ontmoet inclusief een paar leuke Nederlandse meiden met wie ik vast nog veel ga beleven! Ik heb met hun iedergeval al mijn eerste autorit met de taxi naar centrum van Auckland overleeft. Super gek het verkeer zo aan de andere kant. Nu kan ik zeggen dat het best meevalt, alleen mijn automatisme is wat lastig! Soms weet ik niet meer welke kant ik eerst op moet kijken in zowel NL als NZ, haha.

Toen was het eindelijk zover, daar was mijn familie! Hier werd ik super hartelijk ontvangen. Ze willen me zoveel mogelijk leren over NZ en de cultuur, maar ook veel horen over hoe het werkt in NL. Samen met de vorige au pair van het gezin en de rest van de familie heb ik de omgeving wat verkend. Veel info allemaal, maar ik kom er wel! Ik weet iedergeval dat ik een tof gezin heb en daar ben ik dankbaar voor.

Zondag super dag gehad! Eerst naar de kerk in the Town hall, mooi gebouw! Hier leuke jongeren ontmoet en ik heb me aangemeld voor een kring die één keer per week is. Ik kijk er al naar uit. Toen met de au pair van de beste vriendin van mijn gezin (volgen jullie het nog?!) afgesproken en ander nederlandse au pair om naar Piha beach te gaan. Woaw wat een mooie rit en wat een mooi strand. Helemaal zwart zand, en hoge golven, en mooie omgeving! Heerlijk zo NZ te mogen leren kennen en te ontdekken!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Sanne

  • 21 Februari 2017 - 07:46

    Merel:

    Leuk geschreven! Klinkt erg goed meis! X

  • 21 Februari 2017 - 08:18

    Marja Lubbers :

    Ik ben super blij voor jou geniet er lekker van we kijken uit naar jou volgende verslag en foto's

  • 21 Februari 2017 - 09:10

    Karin Otten :

    Heel fijn om te lezen dat je eerste indrukken goed zijn !!!!

  • 21 Februari 2017 - 09:36

    Els Tolsma:

    Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat.
    Leuk gezin, fijne gemeente, leuke Nederlandse meisjes, een prachtig land.
    We zien uit naar je volgende verslag. groetjes.

  • 21 Februari 2017 - 11:23

    Margreet:

    Wat fijn dat je zo warm bent onthaald.
    Hoop dat je alle indrukken niet teveel worden! Houd je hoofd koel.......mocht dat daar lukken met de temperaturen! Groetjes!!!!!!

  • 21 Februari 2017 - 18:03

    Evelien Coppens:

    Fijn dat je een leuk gezin hebt getroffen.Wens je heel veel succes en veel plezier met de andere meiden.

  • 22 Februari 2017 - 10:33

    Aleike Appelo:

    Whauwww sanne!!!

    Zo bedankt voor je verslag en je mail!
    Ben zo dankbaar en blij met alles wat ik van je hoor.
    The Only One , Who is Love Bless you and Keeps you...
    Hele dikke X van je buuffie aan de overkant...

  • 23 Februari 2017 - 16:57

    Tineke De Jonge:

    Heel veel plezier en geniet ervan zie uit naar de volgende verslag
    Hoop dat je naar je zin hebt

  • 10 Maart 2017 - 17:29

    Tsjikke Visser:

    Fijn om van jou te horen uit het verre N Zeeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Titirangi

Sanne

Actief sinds 03 Aug. 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 5301

Voorgaande reizen:

13 Februari 2017 - 13 Februari 2018

Nieuw-Zeeland

10 Augustus 2015 - 23 December 2015

Denemarken

Landen bezocht: